Bumerang - Yazarkafe

26 Mayıs 2014 Pazartesi

YANIK TENCERE DİYE BİR BLOG VAR !

Bu aralar iş yoğunluğum hafiflediği için , blogları inceleme fırsatı buluyorum. Ama bir blog var ki enerjisine hayran kaldım . Yazarı Hiko , blogu YANIK TENCERE.
Hayata rengarenk bakabilen bu genç arkadaşımızı kutluyorum . Enerjisini hemen hissettiriyor , hayata farklı bakabilmenin , hayatta en önemli şeyin insanın kendisi olabilmesi olduğunu vurgulayarak yaşamın yükünün nasıl hafifletildiğini hissettiren bir blog .
Çalışan genç bir annenin etrafına nasıl yetebileceğini , sevdiceğine işten gelince hemen nasıl pratik yemekler yapılabildiğini , insanlarla paylaşmanın ne güzel bir duygu olduğunu anlatan keyif dolu bir yazarın penceresi YANIK TENCERE .
Hiko , Rabbim seni ve aileni nazarlardan korusun . Her yazını merak ve hayranlıkla bekliyorum.





2 yorum :

  1. çok teşekkür ederim benimle ilgili ilk defa başka bir yerde yazılmış yazıyı okuyorum. Utandım biraz. Her annenin göstereceği bir çaba benimki, eve yetiş, işe yetiş en çok da bebeğine yetiş, tek farkım sanırım arada yazıyor oluşum. Dediğim gibi çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Acemiyim acemi , yorumların hepsini sildim yine ...
    Blogunuza bayıldım , hayata nasıl yön verirseniz ; o da size o tarz bir yaşam oluşturuyor. Size , ailenize , bal yanağınıza sağlık ,huzur , bereketl dolu günler diliyorum .Yeni tariflerinizi , yazılarınızı heyecanla bekliyorum .

    YanıtlaSil